Clicky

بررسی سرقت ادبی

با بررسی سرقت ادبی از اصالت مقاله و پایان‌نامه خود پیش از داوری آن اطمینان حاصل کنید

بررسی سرقت ادبی مقاله

در لینگالاین، با خدمات بررسی سرقت ادبی مقاله ما، متن شما با نرم‌افزار آیثنتیکیت بررسی کامل می‌شود و پلاجریزم و مشابهت آن کاملا مشخص می‌شود. با تشخیص سرقت ادبی و رفع آن، شانس پذیرش مقاله انگلیسی خود را در مجلات بین المللی به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

بهترین نرم افزار بررسی سرقت ادبی مقالات انگلیسی

iThenticate

مخصوص مجلات
  • اسکن نامحدود
  • گزارش جامع
  • تحویل ۴ تا ۲۴ ساعت

iThenticate

۳۹٬۰۰۰ تومان
  • یک اسکن
  • گزارش جامع
  • تحویل ۴ تا ۲۴ ساعت

تعداد کلمات متن، درون فایل وُرد، پایین سمت چپ قابل مشاهده است

سفارشات همه روزه انجام میشوند حتی در روزهای تعطیل

نظر مشتریان

نمونه گزارش سرقت ادبی مقاله انگلیسی

بررسی سرقت ادبی مقاله
تشخیص سرقت ادبی مقاله

تمام قسمت‌هایی از متن که هایلایت رنگی شده‌اند نشانگر تشابه متنی با منابع دیگر هستند. هر منبع با یک رنگ خاص و یک شماره خاص از بقیه منابع متمایز شده است. به طور مثال قسمتی از متن که با رنگ آبی هایلایت شده و با شماره چهار در متن مشخص شده، با همان رنگ و همان شماره در انتهای گزارش مشخص شده که مربوط به چه منبعی است و از چه مقاله یا کتابی کپی برداری صورت گرفته.

مراحل انجام بررسی سرقت ادبی مقاله در لینگالاین

۵.

حذف فایل اصلی مقاله از سیستم و نرم افزار

۴.

ارسال فایل گزارش تشابه متنی برای مشتری

۳.

دانلود گزارش سرقت ادبی مقاله توسط ما

۲.

آپلود مقاله در سایت نرم افزار توسط ما

۱.

تکمیل فرم سفارش و پرداخت آنلاین

بررسی سرقت ادبی مقاله

بهترین نرم افزار بررسی سرقت ادبی

دیتابیس آنلاین

مقاله خود را در قیاس با اینترنت بررسی کنید. جستجوی میلیاردها صفحه اینترنتی بصورت آنلاین و لحظه‌‌ای انجام میشود. صفحات جدید روزانه بررسی میشوند

دیتابیس آفلاین

بر خلاف اکثر نرم‌ افزارهای تشخیص سرقت ادبی که تنها به بررسی صفحات اینترنتی محدود میشوند، سرویس‌ ما به کراس‌رف و دیتابیس آفلاین مجلات معتبر نیز دسترسی دارد

تحویل سریع

پس از ثبت سفارش بررسی سرقت علمی، در کمترین زمان ممکن مقاله شما توسط نرم افزار تشخیص سرقت ادبی بررسی و نتیجه به‌صورت محرمانه برای شما ارسال میشود

گزارش جامع

گزارش دقیق بررسی سرقت ادبی مقاله خود را با ذکر درصد تشابه، لینک منابع کپی شده و مـوارد تشابه بصورت هایلایت شده در قالب یک فایل پی دی اف دریافت کنید

تشخیص شیوه ارجاع

پشتیبانی از فرمت‌ فایـل ورد. تشخیص خودکار شیوه ارجاع منابع درون متـن مقاله و پایان نامه مانند ای پی ای، ام‌ال‌ای و حذف آنها از گزارش سرقت ادبی بصورت خودکار

پشتیبانی سریع

در هر مرحله از قبل از خرید تا هنگام ثبت سفارش و بعد از تکمیل سفارش، پشتیبانی لینگالاین در سریع ترین زمان ممکن از طریق تلفن، پیامک، واتس‌اپ و تلگرام پاسخگوی شماست

بهترین نرم افزار

نرم افزار تشخیص سرقت ادبی آیثنتیکیت، معتبر ترین و محبوب ترین نرم افزار بررسی سرقت ادبی است. تمام ناشران معتبر از آیثنتیکیت استفاده میکنند

حفظ امنیت مقالات

مقالات بلافاصله از سیستم حذف میشوند و اگر در آینده توسط سرویس‌‌ های تشخیص سرقت علمی بررسی شوند بعنوان سرقت‌ ادبی شناخته نخواهند شد

زبان‌های مختلف

پشتیبانی از بررسی تشابه متنی نه تنها به زبان انگلیسی، بلکه به چندین زبان مختلف از جمله فرانسوی و آلمانی هم انجام میپذیرد اما زبان فارسی پشتیبانی نمیشود

به کمک نرم افزار بررسی سرقت ادبی آیثنتیکیت از اصالت مقاله و پایان نامه خود اطمینان حاصل کنید

iThenticate بررسی سرقت علمی با نرم افزار

در مجلات معتبر علمی، مقاله‌های دریافت شده ابتدا از لحاظ سرقت ادبی بررسی شده و در صورت تشخیص سرقت ادبی حتی به مقدار کم، مقاله مورد نظر ریجکت خواهد شد و حتی از جنبه علمی یا گرامری نیز مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. اما مشکل اینجاست که هنگام نگارش مقاله، نویسنده ابزاری برای بررسی سرقت علمی در اختیار ندارد. این سرویس‌ها در اختیار سازمان‌‌های علمی و مختص مجلات معتبر هستند و استفاده از آنها برای اشخاص محدود و بسیار گران است. در حال حاضر، برای اشخاص، هزینه بررسی سرقت علمی یک فایل در سایت آیثنتیکیت ۱۰۰ دلار است.

سرقت ادبی یا سرقت علمی چیست؟

پلاجریزم (Plagiarism) و به عبارت دیگر سرقت ادبی، سرقت علمی یا دستبرد علمی، در حقیقت استفاده از ایده‌ها، نظرات و دستاورد‌های دیگران به اسم خود میباشد. سرقت علمی انواع مختلفی دارد از جمله کپی پیست کردن مستقیم بدون ذکر منبع و یا کپی برداری از متنی دیگر بدون بازنویسی و پارافریز آن اما با ذکر منبع. حتی کپی کردن بدون بازنویسی از مقاله‌های قبلی خود نویسنده نیز نوعی سرقت ادبی از خود محسوب میشود. نرم افزار بررسی سرقت ادبی به‌راحتی موارد تشابه متنی را مشخص میکند و نویسنده مقاله میتواند نسبت به بازنویسی و اصلاح آن اقدام کند.

مواردی که ممکن است به عنوان سرقت ادبی تشخیص داده شود

موارد مختلفی در نرم افزار بعنوان سرقت ادبی شناخته میشود. از جمله کپی کردن کامل از یک متن. کپی کردن بخشی از متن با ذکر منبع. کپی کردن بخشی از متن بدون ذکر منبع. کپی کردن بخشی از متن با ذکر منبع و بدون علامت نقل قول. ارائه ایده و نظر دیگران به‌نام خود. استفاده از نظریات دیگران بدون ذکر منبع. ارائه اطلاعات نادرست در مورد نویسنده یا بخشی از متن.

چگونگی تشخیص سرقت ادبی

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری اینترنت موارد سرقت علمی نیز بیشتر شده که باعث حساسیت و سختگیری مجلات علمی در این مورد شده و بسیاری از مقالات علمی به‌همین علت رد یا ریجکت میشوند. داوران و سردبیران ژورنال‌های بین‌المللی علمی، ابتدا به بررسی سرقت ادبی مقالات پرداخته و در صورت تشخیص سرقت ادبی حتی به مقدار اندک، روند بررسی مقاله متوقف شده و حتی به مرحله بررسی محتوای علمی نیز نخواهد رسید. سرقت ادبی ممکن است ناخواسته و غیر تعمدی رخ دهد. بنابراین موثرترین راهکار، بررسی سرقت علمی مقالات ISI و بررسی کپی بودن مقاله قبل از ارسال برای داوری توسط خود پژوهشگر است تا در صورت تشخیص سرقت علمی، موارد تشابه متنی بازنویسی و مرتفع گردند. تشخیص سرقت ادبی تنها از طریق نرم افزار های بررسی سرقت ادبی ممکن است که بهترین و پرکاربرد‌ترین نرم افزار در این حوزه، نرم افزار آیثنتیکیت iThenticate میباشد.

iThenticate بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار

بهترین، معتبرترین و کارآمد‌ترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی مقالات، نرم افزار آیثنتیکیت iThenticate است که در تمام مجلات معتبر و توسط اکثر ناشران بین‌المللی مثل وایلی، ساینس دایرکت و اشپرینگر مورد استفاده قرار میگیرد. سایت تشخیص سرقت ادبی iThenticate به بیش از ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ صفحه وب و بیش از ۱۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰ مقالات و کتب علمی از بیش از ۱/۳۰۰ ناشر عضو کراس‌رف Crossref دسترسی دارد و دقیق ترین گزارش تشابه متنی را ارئه میدهد. لازم به ذکر است که این نرم افزار تشخیص سرقت ادبی بر روی کامپیوتر نصب نمیشود و به ‌صورت ساس یا نرم افزار رایانش ابری ارائه میشود. به این ترتیب که ابتدا از طریق مرورگر خود وارد سایت نرم افزار بررسی سرقت ادبی شده، با استفاده از یوزر و پسورد وارد محیط نرم افزار شده، فایل را آپلود کرده و بعد از چند دقیقه نتیجه بررسی را مشاهده خواهید کرد که به‌صورت فایل پی‌ دی اف قابل دانلود است. سیاست شرکت تِرن‌ایت‌این (شرکت مالک آیثنتیکیت)، ارائه این سرویس به ناشرین، سازمانهای علمی، مجلات و دانشگاه ها به‌صورت فروش عمده بوده و خرید به‌ شکل موردی و تکی بسیار گران است. در حال حاضر، هزینه بررسی سرقت ادبی در سایت آیثنتیکیت برای هر مقاله ۱۰۰ دلار است اما ما با داشتن اکانت‌ سازمانی خارج از کشور، این سرویس را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار پژوهشگران قرار داده‌ایم.

چرا باید مقاله انگلیسی خود را از نظر سرقت ادبی بررسی کنیم؟

جدا از پذیرش اصل پژوهش پاک و لزوم اصالت متن، هر کار پژوهشی برای دیده شدن و به ثمر رسیدن نیازمند به چاپ در قالب مقاله علمی یا کتاب است. چاپ هر مقاله علمی نیاز به تایید افراد و موسساتی دارد که معمولا آنها را با نام سردبیر، داور، ژورنال علمی و غیره میشناسیم. سردبیران و مسئولان مجلات معتبر علمی، مقالات دریافتی را در اولین قدم به دقت از لحاظ سرقت ادبی بررسی میکنند و در صورت تشخیص سرقت ادبی، مقاله ریجکت خواهد شد و حتی به مرحله بررسی محتوای علمی هم نمیرسد. بنابراین بهترین انتخاب، بررسی سرقت ادبی توسط خود نویسنده مقاله است تا با بازنویسی قسمت هایی از متن که تشابه دارد از سرقت ادبی مقاله پیشگیری شود. به این ترتیب هم از ریجکت شدن مقاله جلوگیری می‌شود، هم اعتبار پژوهشگر و دانشگاه مربوطه خدشه‌دار نمی‌شود و هم از پیامدها و مجازات آتی که ممکن است گریبانگیر نویسنده شود جلوگیری می‌شود. همچنین چنانچه بخواهید تنها تشابه بین دو متن با هم را مقایسه کنید میتوانید از دیگر خدمات ما در این زمینه استفاده کنید.

چرا نباید به نرم افزارهای تشخیص سرقت ادبی رایگان اعتماد کرد؟

این نرم افزارها به دیتابیس آفلاین مجلات و کراس‌رف دسترسی ندارند و دیتابیس آنلاین آنها نیز بسیار محدود است و در نتیجه گزارشی ناقص و غیردقیق با ضریب خطای بسیار بالا خواهند داشت. اما مهمترین دلیل برای اینکه از نرم افزارهای رایگان بررسی سرقت ادبی استفاده نکنید، مسئله عدم امنیت و سرقت پژوهش شما است. در نظر داشته باشید که هر نرم افزار یا سایت تشخیص سرقت علمی به هزینه بسیار زیادی برای کد نویسی، توسعه، هاست و پشتیبانی نیاز دارد و این هزینه باید به نحوی تامین شود. تنها راه تامین هزینه و درآمد‌زایی این نرم افزارها از طریق استفاده غیر قانونی از متن شما و فروش پژوهش شما است. جهت حفظ دستاورد علمی خود، هیچ‌گاه به سایت ها و نرم‌ افزارهای رایگان بررسی سرقت ادبی اعتماد نکنید.

چرا خرید از ما؟

به سه دلیل. اول، سیاست شرکت تِرن‌ایت‌این (شرکت مالک آیثنتیکیت) در عدم ارائه این سرویس مشابه یاب به ایران. دوم، قیمت بسیار گزاف این نرم افزار تشخیص سرقت ادبی در سایت اصلی که برای بررسی سرقت علمی تنها یک فایل معادل صد دلار آمریکا است. دلیل این قیمت سرسام آور سیاست این شرکت در دادن اولویت فروش به سازمان‌ها نسبت به اشخاص است. ما با داشتن اکانت سازمانی خارج از کشور، این سرویس معتبر بررسی سرقت علمی مقالات را با قیمتی بسیار پایین در اختیار پژوهشگران قرار داده‌ایم. سوم، ما با تمام وجود امانت‌دار پژوهش شما هستیم. فایل‌هایی که بوسیله مشابه یاب بررسی میشوند بلافاصله پس از تحویل از سیستم حذف می‌شوند.

پرسش‌های متداول

خیر، به‌هیچ عنوان. نرم افزار آیثنتیکیت مقاله شما را ایندکس و ثبت نمی‌کند و اگر بعدا مجددا بررسی شود، به‌عنوان سرقت ادبی شناخته نخواهد شد.

تصمیم گیری در این مورد در اختیار مجلات و داوران است. ژورنال‌های مختلف استاندارد‌های متفاوتی دارند. اما معمولا بین ۵ تا ۲۰ درصد.

بله. طرح‌ها فقط جهت یـــک اسکن قابل استفاده هستند.

به این دلیل که تنها راه درآمد‌زایی این سرویس‌ها از طریق استفاده غیر قانونی از متن شماست. جهت حفظ دستاورد علمی خود، هیچ‌گاه به نرم افزارهای رایگان اعتماد نکنید.

خیر. این بررسی تنها شامل گزارش موارد تشابه متنی و یا سرقت ادبی است. ما هیچگونه تغییری در متن شما ایجاد نمی‌کنیم. با استفاده از این گزارش، شما می‌دانید چه قسمت هایی از متن به‌عنوان سرقت ادبی شناخته خواهد شد و می‌توانید نسبت به بازنویسی آن اقدام کنید.

از فرم سفارش استفاده کنید. با استفاده از این فرم می‌توانید به‌راحتی هزینه خدمات ما را محاسبه و بصورت آنلاین پرداخت کنید. پس از پرداخت، در زمان مقرر سفارش شما تحویل داده خواهد شد.

ما در لینگالاین به پژوهش پاک اعتقاد داریم و خود را ملزم به حفاظت حداکثری از دستاوردهای پژوهشی شما می‌دانیم. ما امانتدار پژوهش شما هستیم و تضمین می‌کنیم از پژوهش و اطلاعات شما هیچ گونه سو استفاده‌ای نشود و در اختیار دیگران قرار نگیرد. همچنین فایل‌های مقالات شما بلافاصله پس از تحویل سفارش از سیستم ما به‌کلی حذف می‌شوند. در ضمن شما می‌توانید منابع، تصاویر و جداول را از مقاله ارسالی حذف کنید. به این ترتیب هم امنیت دستاورد پژوهشی شما افزایش می‌یابد و هم هزینه سفارش ممکن است کاهش پیدا کند.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟ با ما تماس بگیرید

در بلاگ لینگالاین بخوانید

نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی
آموزش نرم افزار

نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی

سرقت ادبی و نرم افزار همانطور که می‌دانید، سرقت ادبی یا پلاجریزم استفاده از ایده، نظر و دستاورد دیگران به اسم خود است. همچنین احتمالا تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی را نیز می‌دانید. هر تشابهی سرقت ادبی محسوب نمی‌شود. نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی، در حقیقت تشابه متنی

ادامه مطلب
درصد سرقت ادبی
سرقت ادبی

چند درصد سرقت ادبی قابل قبول است

چند درصد سرقت ادبی قابل قبول است؟ پلیجریزم به هیچ عنوان قابل قبول نیست، حتی یک کلمه. اما به هر حال برخی سازمان ها ممکن است تا حدی این مسئله را تحمل کنند. در هر صورت، پرسش درست تر این است که چند درصد تشابه متنی قابل قبول است؟ در

ادامه مطلب
تشابه متنی یا سرقت ادبی
سرقت ادبی

تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی

تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی در بررسی اصالت متن، دو مفهوم مرتبط و در عین حال مجزا وجود دارد: تشابه متنی (Similarity)  و سرقت ادبی  (Plagiarism) گزارشی که نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی پس از بررسی متن ارائه میدهند در واقع تشابه متنی اثر شما با سایر متون

ادامه مطلب

همکاری با مجلات

این فرم فقط مخصوص مجلات است. اگر شخص حقیقی هستید از تکمیل این فرم خودداری نمایید.