Clicky

پارافریز نیتیو انگلیسی

پارافریز و بازنویسی متون انگلیسی توسط ویراستار نیتیو بدون تغییر معنی

کاهش پلاجریزم مقاله تا پایین‌ترین حد ممکن بدون تغییر معنی

پارافریز نیتیو

در لینگالاین، با خدمات پارافریز متون انگلیسی و بازنویسی مقاله انگلیسی ما، متن شما به طور کامل و اصولی بازنویسی می‌شود تا تشابه متنی و سرقت ادبی احتمالی آن تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش یابد بدون اینکه معنی متن اصلی تغییر کند. ویراستاران نیتیو و با تجربه به شما کمک می کنند تا با کاهش پلاجریزم مقاله شانس پذیرش مقاله خود را در مجلات بین المللی انگلیسی به میزان قابل توجهی افزایش دهید. 

بهترین سرویس پارافریز متون انگلیسی

پارافریز نیتیو + ویرایش نیتیو

بازنویسی تشابهات + ویرایش زبانی قسمت‌های بدون تشابه
قیمت پس از بررسی فایل تعیین می‌شود
  • کاهش تشابهات تا پایین‌ترین حد ممکن
  • ویرایش زبانی سایر قسمت ها
  • توسط ویراستار نیتیو کانادایی
  • با گواهی ویرایش (پارافریز گواهی ندارد)
  • گارانتی ۷ روزه عدم تغییر مفهوم برای پارافریز
  • گارانتی ۶ ماهه گرامری برای تمام متن
  • ارائه گزارش آیثنتیکیت قبل و بعد از پارافریز
  • ارائه فایل ترکت برای مشاهده تغییرات
  • تحویل حداکثر ۹ روز کاری*

پارافریز نیتیو

فقط بازنویسی قسمت‌هایی که تشابه دارند
تومان برای هر کلمه ۱۱۹۹ از فقط قسمت‌هایی که تشابه دارند، محاسبه می‌شوند
  • کاهش تشابه تا پایین‌ترین حد ممکن
  • پارافریز توسط ویراستار نیتیو کانادایی
  • سرویس پارافریز گواهی ندارد
  • گارانتی ۷ روزه عدم تغییر مفهوم برای پارافریز
  • گارانتی ۶ ماهه گرامری برای متن پارافریز شده
  • ارائه گزارش آیثنتیکیت قبل و بعد از پارافریز
  • ارائه فایل ترکت برای مشاهده تغییرات
  • تحویل حداکثر ۸ روز کاری*
paraphrase

* زمان‌های مشخص شده برای مقاله‌ای تا سقف ۲۰۰۰ کلمه میباشد. به ازای هر ۱۰۰۰ کلمه بیشتر، یک روز کاری اضافه میشود.

در پارافریز نیتیو چه تغییراتی در متن داده می‌شود؟

در سرویس پارافریز نیتیو انگلیسی، ساختار جملات متن بطور کامل شکسته می‌شود و متن از نو و بصورت اصولی بازنویسی می‌شود که شامل تغییر اساسی ساختار گرامری و واژگان متن است. این بازنویسی اساسی بدون تغییر معنا و مفهوم متن اصلی انجام خواهد شد. در مواردی که ویراستار نیتیو در مورد مفهوم متن اصلی تردید داشته باشد، حتما از توضیحات شما جهت رفع ابهام متن استفاده خواهد کرد. در نمونه های پایین، تشابهات متنی (هایلایت های رنگی) پس از انجام پارافریز به شدت کاهش پیدا کرده اند.

نمونه دوم

قبل از پارافریز بعد از پارافریز

نمونه اول

قبل از پارافریز بعد از پارافریز

دانلود نمونه پارافریز مقاله انگلیسی

مراحل انجام بازنویسی متون انگلیسی

۶.

تحویل فایل نهایی به‌همراه گزارش آیثنتیکیت به مشتری

۵.

تحویل سفارش و مهلت ۷ روزه جهت پاسخ مشتری به ویراستار

۴.

ارسال متن جهت پارافریز نیتیو

۳.

پرداخت پیش فاکتور توسط مشتری

۲.

قیمت گذاری و صدور پیش فاکتور توسط ما

۱.

ثبت سفارش و پرداخت هزینه بررسی سرقت ادبی

بازنویسی و پارافریز متون انگلیسی

پارافریز مستقیما توسط شرکت همکار در کانادا انجام میشود

Tracked File

ارائه فایل ترکت چنج جهت مشاهده تغییرات

امنیت مقالات

حفظ امنیت متن و حذف فایل پس از انجام سفارش

iThenticate

ارائه گزارش آیثنتیکیت قبل و بعد از پارافریز

گارانتی

گارانتی مدت‌دار جهت اصلاح رایگان بازنویسی

ویراستار نیتیو

انجام پارافریز توسط ویراستار نیتیو کانادایی

کاهش پلاجریزم

کاهش سرقت ادبی تا پایین‌ترین حد ممکن

با بازنویسی مقاله انگلیسی، پلاجریزم مقاله انگلیسی خود را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهید

بازنویسی مقاله انگلیسی توسط ویراستار نیتیو

خدمات پارافریز مقاله چیست؟

پارافریز یعنی بازنویسی متن با ساختار گرامری و واژگان متفاوت به‌نحوی که محتوای کلام تغییر نکند. به عبارت دیگر، معنی عوض نشود اما فرم تغییر کند.

هدف از پارافریز مقالات و متون انگلیسی عمدتا کاهش تشابه متنی و رفع سرقت ادبی متن است. بازنویسی متون انگلیسی جهت کاهش هم‌پوشانی متن یکی از دشوارترین کارهایی است که در زمینه ویرایش متون انجام می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که خدمات پارافریز مقاله انگلیسی با خدمات ویرایش متفاوت هستند. هدف از پارافریز، کاهش سرقت ادبی و هدف از ویرایش، اصلاح گرامری و زبانی مقاله است.

ویراستار نیتیو برای پارافریز مقاله

همانطور که گفته شد، انجام صحیح پارافریز متون انگلیسی بسیار دشوار است چرا که جملات باید کاملا بازنویسی شوند و معنی متن هم نباید تغییر کند. انجام درست پارافریز متون انگلیسی نیاز به اشراف کامل به زبان انگلیسی دارد. به همین دلیل، ما از ویراستار نیتیو جهت بازنویسی و کاهش تشابه متنی بهره می‌بریم.

سرویس پارافریز نیتیو ما برابر است با یک بازنویسی اساسی، ساختاری و جامع متن که در آن اشتباهات گرامری متن هم ویرایش می‌شود. قسمت هایی از متن که تشابه متنی دارند با ساختار های متفاوت گرامری و واژگان جدید از نو نوشته میشوند بدون اینکه معنی تغییر کند و متن به معنای واقعی کلمه، بازنویسی می‌شود.

سرقت ادبی چقدر کاهش پیدا میکند؟

ما می‌توانیم تشابه متنی و سرقت ادبی مقاله را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهیم تا جایی که به مفهوم متن آسیب نرسد. اما نمیتوانیم درصد یا عدد خاصی را ذکر کنیم. اینکه چند درصد سرقت ادبی قابل قبول است در اختیار مجله مربوطه است.

استفاده از آیثنتیکیت

تقریبا تمام مجلات معتبر انگلیسی از نرم افزار آیثنتیکیت برای تشخیص سرقت ادبی استفاده می‌کنند. بنابراین برای اینکه متن به درستی پارافریز شود، نیاز است که ابتدا توسط این نرم افزار بررسی شود تا اول قسمت هایی که مشابهت دارند شناسایی شوند. با این روش، بازنویسی هدفمندتر و موثرتر خواهد بود. ما قبل و بعد از انجام پارافریز توسط ویراستار نیتیو، گزارش سرقت ادبی آیثنتیکیت را تهیه می‌کنیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ارائه فایل ترکت

فایل ترکت یا ترک چینج، یک فایل وُرد است که تمام تغییراتی که پس از پارافریز در متن انگلیسی ایجاد شده را به وضوح نشان میدهد. به این ترتیب میتوان تمام تغییراتی که ویراستار نیتیو در مقاله بوجود آورده را مشاهده کرد. همچنین امکان پذیرش یا عدم پذیرش تک تک تغییرات نیز وجود دارد.

گارانتی

پس از انجام پارافریز و تحویل سفارش، شما ۷ روز فرصت دارید تا کامنت های ویراستار نیتیو در مورد ابهامات متن را پاسخ دهید و یا هرگونه سوال یا مشکلی در مورد تغییر معنی جملات را مطرح کنید. اما از نظر گرامری، متن دارای ضمانت شش ماهه است. به عبارت دیگر، انتقال صحیح مفهوم جملات متن اولیه، دارای ضمانت ۷ روزه برای بازبینی و اصلاح رایگان است، اما کیفیت گرامری و زبانی این سرویس دارای ضمانت شش ماهه است.

حفظ امنیت و حراست کامل از مقالات

ما در لینگالاین به پژوهش پاک اعتقاد داریم و خود را ملزم به حفاظت حداکثری از دستاوردهای پژوهشی شما می‌دانیم. ما امانتدار پژوهش شما هستیم و تضمین می‌کنیم از پژوهش و اطلاعات شما هیچ گونه سو استفاده‌ای نشود و در اختیار دیگران قرار نگیرد. همچنین فایل‌های مقالات شما بلافاصله پس از تحویل سفارش از سیستم ما به‌کلی حذف میشوند.

هزینه پارافریز نیتیو

محاسبه هزینه خدمات پارافریز مقاله بر اساس درصد تشابه آیثنتیکیت و تعداد کلماتی که به بازنویسی نیاز دارند، انجام می‌شود. اگر درصد تشابه بالا باشد، هزینه پارافریز نیز ممکن است افزایش یابد. همچنین تنها بخش هایی از متن که توسط نرم افزار، مشابهت تشخیص داده شوند، پارافریز خواهند شد و قسمت هایی از متن که بدون مشکل هم‌پوشانی هستند تغییر نخواهند کرد. بنابراین، از پیش، نمی‌توان قیمت ثابت و دقیقی برای سرویس بازنویسی متن مشخص کرد. با این وجود، قیمت این سرویس را می‌توان حدودا دو برابر قیمت ویرایش نیتیو ممتاز ما در نظر گرفت. اما قیمت دقیق، تنها پس از بررسی متن مشخص می‌شود. همانطور که اشاره شده بازنویسی مقاله انگلیسی جهت کاهش سرقت ادبی یکی از دشوارترین و گران‌ترین خدمات موسسات ویرایش مقاله است.

زمان تحویل متن بازنویسی شده

زمان تحویل سفارش پارافریز نیتیو برای یک متن انگلیسی تا سقف ۲۰۰۰ کلمه‌، پس از پرداخت، حداکثر ۸ روز کاری میباشد. به ازای هر ۱۰۰۰ کلمه بیشتر، یک روز کاری اضافه میشود. شنبه و یکشنبه روز کاری محسوب نمیشود. طبیعی است که ما تمام تلاش خود را در جهت تحویل هر چه سریعتر سفارش با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد و ممکن است سفارش را خیلی زودتر از موعد تحویل دهیم.

مراحل ثبت سفارش

در صفحه ثبت سفارش، از قسمت خدمات، پارافریز نیتیو انگلیسی را انتخاب کنید. سپس فایل خود را بارگذاری کنید و اطلاعات تماس خود را تکمیل کنید. پس از ثبت سفارش، به درگاه بانک منتقل می‌شوید تا هزینه بررسی سرقت ادبی یک فایل را پرداخت کنید که این مبلغ غیر قابل برگشت است. این گزارش سرقت ادبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بر اساس آن، قیمت نهایی پارافریز مشخص می‌شود. چنانچه تصمیم به پرداخت پیش فاکتور گرفتید، سفارش شما ثبت و انجام خواهد شد. اما اگر تصمیم به لغو سفارش داشتید، هزینه بررسی سرقت ادبی عودت داده نخواهد شد.

پرسش‌های متداول

ما مشابهت مقاله را تا پایین ترین حد ممکن و تا جایی که به مفهوم متن آسیب نرسد کاهش می‌دهیم اما عدد خاصی را نمیتوانیم ذکر کنیم.

درصد تشابه مورد قبول، به نظر مجله بستگی دارد. توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

هدف پارافریز، کاهش درصد مشابهت و سرقت ادبی مقاله است.

هدف ویرایش، اصلاح گرامری و زبانی مقاله است.

ما دو سرویس مربوط به پارافریز داریم. در سرویس اول، تنها بخش هایی از متن که مشابهت دارند بازنویسی می‌شوند تا درصد پلاجریزم آنها کاهش یابد اما سایر قسمت های متن که مشکل مشابهت ندارند دست نخورده می‌مانند.

در سرویس دوم، علاوه بر بازنویسی قسمت هایی که مشابهت دارند، سایر قسمت های متن نیز از نظر گرامری و زبانی ویرایش می‌شوند.

خیر. برای پارافریز گواهی صادر نمی‌شود. گواهی تنها برای ویرایش صادر می‌شود.

پس از تحویل سفارش پارافریز، شما ۷ روز فرصت دارید تا کامنت های ویراستار نیتیو در مورد ابهامات متن را پاسخ دهید و یا هرگونه سوال یا مشکلی در مورد تغییر معنی جملات را مطرح کنید. اما از نظر گرامری، متن پارافریز شده دارای ضمانت شش ماهه است. به عبارت دیگر، انتقال صحیح مفهوم جملات متن اولیه، دارای ضمانت ۷ روزه برای بازبینی و اصلاح رایگان است، اما کیفیت گرامری و زبانی این سرویس دارای ضمانت شش ماهه است.

محاسبه هزینه پارافریز نیتیو متون انگلیسی بر اساس درصد تشابه آیثنتیکیت و تعداد کلماتی که به بازنویسی نیاز دارند، انجام می‌شود.  همچنین تنها بخش هایی از متن که توسط نرم افزار، مشابهت تشخیص داده شوند، پارافریز خواهند شد و قسمت هایی از متن که بدون مشکل پلاجریزم هستند تغییر نخواهند کرد. بنابراین، از پیش، نمی‌توان قیمت ثابت و دقیقی برای سرویس بازنویسی مقاله مشخص کرد. با این وجود، قیمت این سرویس را می‌توان حدودا دو برابر قیمت ویرایش نیتیو ممتاز ما در نظر گرفت. اما قیمت دقیق، تنها پس از بررسی متن مشخص می‌شود.

در صفحه ثبت سفارش، از قسمت خدمات، پارافریز نیتیو انگلیسی را انتخاب کنید. سپس فایل خود را بارگذاری کنید. پس از ثبت سفارش، به درگاه بانک منتقل می‌شوید تا هزینه بررسی سرقت ادبی یک فایل را پرداخت کنید که این مبلغ غیر قابل برگشت است. این گزارش سرقت ادبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بر اساس آن، قیمت نهایی پارافریز مشخص می‌شود. چنانچه تصمیم به پرداخت پیش فاکتور گرفتید، سفارش انجام خواهد شد. اما اگر تصمیم به لغو سفارش داشتید، هزینه بررسی سرقت ادبی عودت داده نخواهد شد.

ما در لینگالاین به پژوهش پاک اعتقاد داریم و خود را ملزم به حفاظت حداکثری از دستاوردهای پژوهشی شما میدانیم. ما امانتدار پژوهش شما هستیم و تضمین میکنیم از پژوهش و اطلاعات شما هیچ گونه سو استفاده‌ای نشود و در اختیار دیگران قرار نگیرد. همچنین فایل‌های مقالات شما بلافاصله پس از تحویل سفارش از سیستم ما به‌کلی حذف میشوند.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟ با ما تماس بگیرید

در بلاگ لینگالاین بخوانید

واقعیت‌های نرم افزار گرامرلی
ویرایش مقاله

واقعیت‌های نرم افزار گرامرلی

گرامرلی چیست؟ همان طور که می‌دانید گرامرلی (Grammarly) یکی از معروف‌ترین نرم افزار های ویرایش متن انگلیسی است که به کمک هوش مصنوعی قواعد دستوری و واژگان متون انگلیسی را اصلاح می‌کند. اگر یک جستجوی ساده در گوگل کنید با خیل عظیمی از وبسایت‌های ایرانی و خارجی مواجه می‌شوید که

ادامه مطلب
ترجمه نیتیو
ویرایش مقاله

ترجمه نیتیو

ترجمه نیتیو ترجمه نیتیو یعنی ترجمه متن از فارسی به انگلیسی (یا برعکس) توسط مترجمی که: هم به زبان فارسی مثل زبان مادری مسلط است هم به زبان انگلیسی مثل زبان مادری مسلط است و هم به موضوع متن یا مقاله آگاهی و اشراف کامل دارد جل الخالق! یعنی همچین

ادامه مطلب
ویرایش نیتیو چیست
ویرایش مقاله

ویرایش نیتیو چیست

ویرایش نیتیو چیست؟ ویرایش مقاله و متن انگلیسی توسط ویراستار بومی و انگلیسی زبان را ویرایش نیتیو میگویند. اخیرا، اصطلاح ویرایش نیتیو بسیار باب شده است. چرا؟ چون اغلب مجلات انگلیسی زبان معتبر از نویسندگان غیر انگلیسی درخواست ویرایش مقاله توسط یک نیتیو اسپیکر (فرد بومی) را دارند. تنها به

ادامه مطلب