Clicky

مقایسه تفاوت دو متن

متن دو فایل را با هم مقایسه کنید و تفاوت بین آنها را پیدا کنید

مقایسه تفاوت دو متن با هم

در لینگالاین، با خدمات مقایسه تفاوت بین دو متن ما، دو متن مرتبط شما با نرم‌افزار بررسی کامل می‌شود و تفاوت و تغییر بین آنها کاملا مشخص می‌شود. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید چه مقدار تفاوت و تغییر بین یک متن قدیمی تر با نسخه جدید تر آن متن وجود دارد. ایده‌آل برای بررسی تغییر در نسخه‌های مختلف مقالات علمی، قرارداد ها و اسناد اداری.

مقایسه تفاوت و یافتن تغییر بین دو متن

۹۹٬۰۰۰ تومان
  • یک اسکن
  • گزارش دقیق
  • هایلایت قسمت‌های متفاوت
  • تحویل ۴ تا ۲۴ ساعت

نمونه مقایسه تفاوت دو متن با هم

مقایسه تفاوت دو متن

همانطور که در گزارش می‌بینید قسمت‌هایی که با رنگ قرمز در عکس سمت چپ مشخص شده‌اند از متن حذف شده و قسمت‌هایی که با رنگ سبز در عکس سمت راست مشخص شده‌اند به متن اضافه شده اند.

مقایسه تفاوت دو متن به کمک نرم افزار

مشکل

تا به حال پیش آمده که نیاز باشد متن دو فایل را از لحاظ تفاوت و تغییر با هم مقایسه کنید؟ به طور مثال ببینید که نسخه‌های مختلف یک قرارداد یا سند اداری چه تغییراتی داشته‌اند؟ نرم‌افزارهایی هستند که این کار را تا حدودی انجام میدهند اما معمولا کار با آنها ساده نیست و همچنین گزارش نهایی به صورت هایلایت تغییرات نیست و در کل گزارش به راحتی قابل تفسیر و خواندن نیست.

راه حل

نرم‌افزار تحت وب مورد استفاده ما براحتی این امکان را فراهم میکند تا متن دو فایل را با هم مقایسه کرده و تفاوت و تغییر بین آنها را بصورت دقیق و هایلایت شده مشخص کرد که از لحاظ بصری نیز براحتی قابل تشخیص باشد. ضمنا هیچکدام از این دو فایل در دیتابیس نرم‌افزار ذخیره و ایندکس نخواهند شد.

روند انجام

برای انجام این کار به دو فایل نیاز است. فایل اول (نسخه قدیمی‌تر) و فایل دوم (نسخه جدیدتر). در گزارش نهایی هر قسمتی که از فایل اول حذف شده باشد هایلایت قرمز خواهد شد و هر قسمتی که به فایل دوم اضافه شده باشد هایلایت سبز خواهد شد.

به عبارت دیگر، شما دو متن به ما تحویل میدهید. متن اول (نسخه قدیمی‌تر) و متن دوم (نسخه جدیدتر). پس از بررسی با نرم‌افزار، ما یک فایل پی دی اف به شما تحویل می‌دهیم که همان گزارش تفاوت و تغییر است. در این گزارش مشخص می‌شود که چه مقدار از متن فایل اول حذف و چه مقدار به متن فایل دوم اضافه شده است. البته اگر به دنبال یافتن تشابه بین دو متن هستید بهتر است از سرویس دیگر ما در این زمینه استفاده کنید. همچنین این سرویس را با بررسی سرقت ادبی اشتباه نگیرید.

پرسش‌های متداول

شما دو متن به ما تحویل می‌دهید و ما تغییرات بین این دو متن را به صورت واضح و هایلایت شده به شما نشان خواهیم داد، یعنی هرآنچه که حذف یا اضافه شده است.

خیر، به‌هیچ عنوان. این نرم افزار متن شما را ایندکس و ثبت نمی‌کند و اگر بعدا مجددا بررسی شود، به‌عنوان سرقت ادبی شناخته نخواهد شد.

بله. طرح‌ها فقط جهت یـــک بار بررسی قابل استفاده هستند.

از فرم سفارش استفاده کنید. با استفاده از این فرم می‌توانید به‌راحتی هزینه خدمات ما را محاسبه و بصورت آنلاین پرداخت کنید. پس از پرداخت، در زمان مقرر سفارش شما تحویل داده خواهد شد.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟ با ما تماس بگیرید

در بلاگ لینگالاین بخوانید

نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی
آموزش نرم افزار

نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی

سرقت ادبی و نرم افزار همانطور که می‌دانید، سرقت ادبی یا پلاجریزم استفاده از ایده، نظر و دستاورد دیگران به اسم خود است. همچنین احتمالا تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی را نیز می‌دانید. هر تشابهی سرقت ادبی محسوب نمی‌شود. نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی، در حقیقت تشابه متنی

ادامه مطلب
درصد سرقت ادبی
سرقت ادبی

چند درصد سرقت ادبی قابل قبول است

چند درصد سرقت ادبی قابل قبول است؟ پلیجریزم به هیچ عنوان قابل قبول نیست، حتی یک کلمه. اما به هر حال برخی سازمان ها ممکن است تا حدی این مسئله را تحمل کنند. در هر صورت، پرسش درست تر این است که چند درصد تشابه متنی قابل قبول است؟ در

ادامه مطلب
تشابه متنی یا سرقت ادبی
سرقت ادبی

تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی

تفاوت سرقت ادبی با تشابه متنی در بررسی اصالت متن، دو مفهوم مرتبط و در عین حال مجزا وجود دارد: تشابه متنی (Similarity)  و سرقت ادبی  (Plagiarism) گزارشی که نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی پس از بررسی متن ارائه میدهند در واقع تشابه متنی اثر شما با سایر متون

ادامه مطلب